Nowa sieć Silfor – Polskie Hotele

Spółka COHM, właściciel wrocławskich hoteli Europejski, Polonia i Piast, stworzyła sieć marketingową Silfor – Polskie Hotele, skupiającą niezależne obiekty w standardzie od dwóch do czterech gwiazdek. Przystąpiło już do niej kilkanaście obiektów. Goście korzystający z programu lojalnościowego uzyskują 10-procentową zniżkę na usługi noclegowe i gastronomiczne.

Dla hoteli uczestnictwo w sieci nie wiąże się z żadnymi opłatami akcesyjnymi, ani członkowskimi, płacą jedynie pięć zł od każdej rezerwacji dokonanej przez stronę silfor.pl, niezależnie od ceny pokoju. Goście uczestniczą w programie korzystając z karty lojalnościowej Silfor, którą mogą wyrobić sobie bezpłatnie w każdym z hoteli partnerskich. Dotychczas wydano ponad pięć tysięcy takich kart. – Sieć została powołana do życia z kilku powodów. Jednym z nich jest chęć wzmocnienia pozycji hoteli niezależnych na rynku wobec dużych sieci hotelowych, z którymi coraz ciężej konkurować. Poza tym jesteśmy pewni, że w grupie nasza pozycja negocjacyjna z portalami rezerwacyjnymi będzie znacznie silniejsza i będziemy mogli liczyć na atrakcyjniejsze warunki współpracy – mówi Marcin Rachtan, manager projektu. W programie biorą już udział, oprócz obiektów należących do COHM, hotele Boss z Warszawy, Aspel z Krakowa, Amber z Gdańska, Lech z Poznania, Panorama ze Szczecina, Zawisza z Bydgoszczy, Mieszko z Gorzowa Wlkp., Vabank z Golubia Dobrzynia, Olender z Cierpic pod Toruniem i pensjonat Reymontówka z Kościeliska. W ramach kampanii wizerunkowej Silfor będzie głównym sponsorem odbywającego się w dniach 16-22 lutego Zawodowego Turnieju Tenisowego Mężczyzn – Wrocław Open 2015, którego półfinały i finały będą transmitowane na żywo w Polsacie Sport.

Znalezione na http://www.e-hotelarz.pl/

0 komentarzy:

Dodaj komentarz

Chcesz się przyłączyć do dyskusji?
Feel free to contribute!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *