ikonki mobilne

Zobacz zachowania klientów w czasie poszukiwania rezerwacji na urządzeniach mobilnych.

Metasearch Kayak pokazał bardzo ciekawe zestawienie jak zachowują się użytkownicy urządzeń kiedy właśnie na nich szukają produktów turystycznych. W tym bardzo ciekawym zestawieniu obejmującym wszystkie zachowania można zobaczyć tendencje rezerwacji jak i użytkownika oraz sposoby wyszukiwania.

Wyniki są bardzo interesujące.

Zestawienie przeprowadzone na milionach użytkowników z Wielkiej Brytanii miedzy 2014 rokiem a początkiem 2015 roku. Zestawienie zawiera rezerwacje hotelowe, lotnicze i wypożyczalnie samochodowe.

 

Więc do jakich wniosków doszedł Kayak?

Ze wszystkich użytkowników Kayak’a

  • 33% używa aplikacji na iPhonie
  • 18% używa aplikacji na Androidzie
  • 15% używa aplikacji na iPadzie
  • 17% używa aplikacji na tablecie w przeglądarce internetowej
  • 17% używa aplikacji na urządzeniach mobilnych w przeglądarce internetowej

Bardziej prawdopodobne jest to, że użytkownicy iPhona wybiorą business class.

k1

 

Urządzenia a wyszukiwany standard hotelu… użytkownicy iPhona bardziej prawdopodobne jest, że wybiorą cztery gwiazdki i wyżej a Androida do trzech gwiazdek.

k2

Kto najwięcej wydaje na wyjazdach:

k3

Ciekawe zestawienie popularności celów podróży według używanego urządzenia :

k4

 

Średni czas spędzony na wyszukiwaniu biletu lotniczego:

  • Android – 4 minuty
  • iPhone – 5 minut
  • Desktop – 1 minuta

Średni czas poświęcony na wyszukanie hotelu:

  • Android – 8 minut
  • iPhone – 9 minut

 

W jaki dzień tygodnia poświęcimy czas na zrobienie rezerwacji:

k5

Jeśli chodzi o dokładną godzinę kiedy robimy rezerwacje to jest to 21. To właśnie o tej godzinie rezerwujemy najwięcej i to na wszystkich urządzeniach. Oczywiście dalej duży ruch jest w okolicach porannych godzin (śniadaniowych) z przerwą na godziny pracy.

 

Ile dni przed wyjazdem rezerwujemy: samochód, samolot, hotel oraz średnia.

k6

Średnia długość rezerwacji.

k7

 

Źródło: http://www.tnooz.com/

 

0 komentarzy

Odpowiedz

Chcesz wziąć udział w dyskusji?
Śmiało, napisz coś!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *